tisdag 17 mars 2009

Loggar ut

För er som inte redan kommit fram till det uppenbara kan jag berätta att jag lägger ner Våga vara Villebråd tills vidare. Jag är nämligen Villebråd på heltid nu för tiden. Varje dag utsätter jag mig för risken att bli sårad, oälskad eller lämnad. Varje dag kastar jag mig ut i fritt fall och hoppas att jag ska bli fångad innan jag slår i marken.

För varje dag är den första tanke jag tänker tillägnad damppojken. Jag är huvudlöst kär i honom. Och det är besvarat. Det är löjligt fint alltihop. Inte okomplicerat - damp är sällan det. Men det är ljuvligt underbart och jag vill absolut inte hänga ut honom här på bloggen.

Eftersom jag är principiellt emot att singelbloggar blir till parbloggar så lägger jag ner. Dyker kanske upp i annan form. Och pratar om andra saker. Tjing!

1 kommentar:

Lena sa...

Jahapp. Suck. Jag får väl skaffa mig ett liv.