måndag 26 januari 2009

Det kvittrar i själen

Jag är kär i honom. Kär. I Damppojken. Jag är kär! Förälskad. Yr. Simmig i huvudet. Ler konstant. Det flimrar. Snurrar. Värmer. Pirrar.

Och det måste finnas en hake. Det måste vara så. Det kan inte vara så enkelt. Långa nätter av små samtal, och stora. Underbart, timslångt smeksamt sex. Snabbt, hårt, sexigt sex. Vänliga telefonsamtal. Smeksam hand i korsryggen. Häng hemma med min syster-och-fru-familj för att jag tycker om det. Milda blickar. När kommer dampet? Och vad gör jag då?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Njut kära fru. Om dampet kommer så hanterar du det då, OM det nu är en hake.
Eftersom du nu är kär så har du redan kastat dig utför backen, nu gäller det bara att styra...haha, sorry kunde inte låta bli!

Ovanliga vantar sa...

njut i 3 månader sen faller de ju antagligen in i en annan fas. 27 april kommer solen å lockar me nya leenden på stan å ¨då räcker inte inte bra sex för att stanna,

VågaVaraVillebråd sa...

Du, din gamla surbock!