onsdag 21 januari 2009

Nu börjar det igen!

Jag är hemma igen. Hel och ren och extremt utvilad. Jag orkade inte hålla igång bloggandet genom hela Centralamerika. Och inte då för att jag var så slutkörd av allt flörtande. Snarare tvärt om. Det var betydligt torrare på den fronten än vid tidigare resor i regionen. Jag vägrar att tro att det beror på att jag är typ 30 och inte lika het i de unga männens ögon som tidigare. Jag vägrar!

Top 10 i Centralamerika:
1. Klimatet tvingar fram så många bara överkroppar
2. Sammetsögon
3. Tunga säckar med saker som måste bäras av någon
4. Romens dåliga inflytande på moralen
5. Salsa, merengue och reggaetón som lixom bäddar hela grejen åt en
7. Att man är hur snygg som helst, även flottig och utan smink
8. Möjligheten att kombinera olika sorters utsikter
9. Semestermoral
10. Kärleksord på spanska

Inga kommentarer: