torsdag 4 december 2008

Konsten att gå på slak lina

Damppojken visade tecken på mycket stor generositet igår kväll:

- Du, en sak som jag tänkt på och som är lite jobbigt att säga men jag säger det ändå och jag vill inte att du svarar varken ja eller nej...
- Ja?
- När du är i Nicaragua..
- Ja?
- Det som händer i Nicaragua stannar i Nicaragua. Alltså, det är ju Nicaragua liksom. Och ja, jag vill bara att du ska veta att jag tycker att det är okej, men jag vill inte veta om det bara.

Vad svarar man på det?! Varken ja eller nej, definitivt. Men det är ganska stort.

2 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Kärlek elr så menar han att de som händer samtiditt i Nicaragua som i Hägersten stannar även där?

Anonym sa...

Hoppla... nån som fått lite känslor där kanske och känner en aning svartsjuka, men vet inte hur han ska säga det- för om man inte officiellt är ihop får man ju inte ställa krav hur som helst... ;-)