söndag 27 juli 2008

Panta mera

Jag rekommenderar absolut att återvinna älskare. Det är klart underskattat idag, tycker jag. Det är så otroligt lätt att falla in i ett par välkända armar, och jag vill nu slå ett slag för att återuppta en god vana. Men bara om man, när man gav upp honom förra gången, kände att det fanns mer sex att hämta förstås. Ibland har man ju synnerligen goda själ att avpolletera de stackarna.

H fanns där, i bakgrunden, på mitt gamla jobb. IT-avdelningen. Söt, men ganska avvisande och lite a parte. Lite av ett mysterium. Genast lite sexig bara för det, tyckte jag. Motsträvig.
En enkel framryckning och så var saken fixad. Skype är nämligen inte bara ett ypperligt sätt att ringa och chatta inom arbetsplatsen. Det är också ett ganska direkt och därmed mycket effektivt verktyg för att flörta på jobbet. Vi kom överens om att hänga någon dag.
Mycket trevligt.
Och jävligt trevligt var det sen, lite till och från, under min sista månad i Barcelona. Inklusive sex i ett förrådrum under arbetstid och hemligt hångel i hissen. Och det var hur enkelt som helst att kliva ner i hans säng i fredags igen. Det är helt otvunget, och vi hänger en del och har helt separerade liv ibland. Han vet dessutom vilka knappar han ska trycka på. Och det är praktiskt. Han vet vad som får mig att klicka, och det är så gött när det är högsommarsvettigt och opretentiöst sex är den bästa avslutningen på en salt dag på stranden. Återvinning är bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Absolut, jag är också för återvinning. I värsta fall upptäcker man att mannen inte var så bra eller att man själv fått högre krav. I bästa fall har han blivit bättre, lärt sig nya tricks och fått en ännu fylligare smak av lagringen.