måndag 15 september 2008

Detaljer till småbarnsmödrarna

  • Han ankom dejten för tidigt, vilket gjorde att jag fick kasta på mig ansiktet och halkade efter med matlagningen.
  • Han konverserade vänligt med både Fru och Lillasyster (poäng).
  • Första komplimangen kom efter max en kvart. Den handlade om min sexiga rumpa. Och fler blev det.
  • Han gillar kvinnor som hellre jagar än blir jagade.
  • Han är smart, allmänbildad och ganska rolig.
  • Vi åt mat i sängen, och det var sensuellt att bli matad faktiskt. Sköljde ner med mycket vin.
  • Han är lång och smal, kanske en och nittio, löpare, har väldigt vacker kropp och är makalöst len.
  • Han tar på mig, och då menar jag att han tar och smeker och masserar hela mig, länge, gärna och ofta. Han gillar hud. Det gör jag med.
  • Han är öppen för det mesta och han gillar att jag är det också.
  • Han fick aldrig nog. Till slut fick jag sätta stopp, för jag pallade helt enkelt inte mer!
  • Och ja, han lever upp till ryktet om svarta män.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Suck. Inte bara småbarnsmödrar blir sotis. Låter fantastiskt, och det var dagens underddrift.

Anonym sa...

äntligen lite details!!! Nu börjar det likna nått../JJK