tisdag 2 september 2008

Två steg fram och ett steg tillbaka

Ser fram emot att gå på stan, handla mat, dricka vin, laga middag och ha en massa sex med den Återvunne ikväll. Innan han åker tillbaka till Utomlands.

Fick en hälsning från Fotografen via en kollega som sprungit på honom på stan. Han var på väg tillbaka till New York och sin lilla blogg och (förmodar man) flickvän.

Åt lunch med Projektledaren och vi fortsätter att flörta via mail, telefon och live. Men inget händer.

Allt är som det ska och brukar vara. Men inte som det borde. Det borde vara mer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser, gråter och avundas. Samtidigt som jag ammar. Multitasking. /JJK

Anonym sa...

Bortrest i en vecka och det känns som att jag missat en månad i vvv-bloggarens liv. Importörens liv är inte helt okryddat men kunde behöva lite av vvv's picante! Pusslar med helgdagarna och hoppas på en närmare inblick snarast.

VågaVaraVillebråd sa...

Jag ser fram mot en dejt med masecaimportören för uppdatering av dina livskryddor. Det inspirerar mig att skriva mera. Jag kan bjuda på quecas...

VågaVaraVillebråd sa...

Och Anonym måste tänka på att dricka mycket vatten om du ska både amma och gråta samtidigt. Puss