måndag 1 september 2008

Återvinning ger högsta egovinsten

Jag har återvunnit älskare igen. Det är verkligen att rekommendera, jag kan inte nog insistera! Okomplicerat, och bara att hänge sig och treva sig fram på välkända, men lätt igenvuxna stigar. Sms:et dundrade in vid halv elva: Kom hit, jag har en lägenhet för mig själv och jag vill verkligen hänga med dig. Det blev vin, tända ljus, uppdateringar av allt som hänt och sedan Passion. Vi somnade helt hoptrasslade och det var tryggt och underbart!

Denna gång är det dock lite mer komplicerat än med IT-avdelningen, eftersom den återvunne hade svårt att gå vidare förra gången som vi var involverade och jag inte kunde fullfölja pga bristande känslor. Det är tryggt att veta att han bor utomlands sedan ett tag tillbaka och är bara på besök. Besök i min säng. Besök i mitt hjärta.

Återvinning är ett utmärkt egosubstitut efter att ha blivit cancellerad, dessutom. Tullar Teknikern på mina egoreserver får jag ju fylla på i andra änden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt, härligt!
Det är av dessa skäl som jag förespråkar multidejting. När den ena sviker så tar man den andra och häpp, så är egot intakt.