fredag 7 november 2008

FF

Jag har FF. Frufritt. Hon är inbjuden att träffa nya pojkvännens föräldrar. Allvarliga grejer, som jag självklart stödjer. Och i kväll har jag till och med Familjefritt - Lillasyrran är ute på galej också. Så jag äter TV dinner och planerar att vara utvilad, fräsch och bländande på min dejt imorgon. En kaotisk vecka slutade trots allt på topp med storleverans på jobbet och chefen som sa att jag var en drömrekrytering. Och imogon tillbringar jag ett par timmar promenerandes med en ironisk journalist.

2 kommentarer:

Maggie Westrum sa...

Harligt vannen - blir glad av att veta att du gratit fardigt och ar omgiven av familjen. Lycka till med journalisten och fortsatt vaga vara villebrad.

Trevlig Helg :-)

Anonym sa...

Drömrekrytering var ordet!

Heja dig och karriären!

Sug åt dig positiva ord och plocka fram dem när livet känns tungt. Bra jobbat.