onsdag 19 november 2008

Villebrådet är breddat men inte brädat

Fick min första reality check på Spraydate när jag upptäckte att jag flörtar med en kille som jag redan träffat i verkligheten. Vi är medlemmar i samma förening.

Slutsatser:
1. Om man inte passar sig kan man bli kär i en släkting utan att veta om det.
2. Det finns en spraydatare i oss alla.
3. Det håller inte att testa ett delvis annat alter ego på Spaydate än i verkligheten, ens för att se om det går bättre än att vara bara jag. Avslöjandet lurar bakom nästa hörn.
4. Våga Vara Villebråd har fått en än vidare betydelse: Våga Bli Avslöjad som Desperat och Ensam. Som tur är avslöjar ju avslöjaren sig som lika Desperat och Ensam. Ha!

1 kommentar:

Ovanliga vantar sa...

Ja kan koma ut ur garderoben å säga att ja aldri vat på spraydate å aldri nånsin kommer he mej in i nätdatingen. Va 10 minuter på nån annan site för 2 år sen, värdelöst.