tisdag 5 augusti 2008

Nyhetens behag har lagt sig

Så himla hett tycker jag nog inte att Spraydate är. Första kvällen online fick jag kontakt med en riktig heting, och vi utbytte i rask takt tre-fyra mail. Skoj, tänkte jag, här kan man ju bli bortgift på ett kick. Sedan ingenting. Och ingenting. Förutom en typ som har mailat om att han kan tänka sig att betala för mina tjänster. Och två-tre stycken som skrev så tråkiga mail att jag raderade dem med en gång. Bah! Är det inte roligare än så kan man lika gärna bli tråk-raggad på krogen - då får man ju dessutom se om de är tillräckligt söta för att man ska stå ut med dem ändå, och det med en gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaja, nu får du ha lite tålamod här. Du har ju inte ens varit på dejt än. Eller ens chattat med någon. Du får ju ge guldkornen en chans att hitta dig.