lördag 2 augusti 2008

Spaydate here I come!

Nu har jag gjort det! Jag har följt min Fru i hennes fotspår och skapat ett konto på Spraydate. Min Fru är redan erfaren, hon har spraydatat sedan början av förra året. Och det har blivit en hel del action (http://lovelyn.blogg.se), vilket pockar på min nyfikenhet. Vad fan! Man vet ju aldrig. Jag lägger upp profilen, full i skratt. Välj alias: gud, vad svårt. Det ska säga något om mig, men inte vara pretentiöst eller förutsägbart, och för allt i världen inte locka till sig psychon eller stalkers. Nästa steg: beskriv vem du är, vad du gillar, vad du söker. Hur ska jag veta det? Då hade jag väl inte behövt spraydate? Uppenbarligen har jag ju inte rett ut den biten ordentligt, eftersom jag nu testat alla kategorier och gått på alla minor, alternativt blivit uttråkad och lämnat snigelspår till karlar efter mig både till höger och vänster. I bästa fall hittar jag alternativet som jag slutligen väljer, av de tio som som finns att välja mellan: kärleksruset. I sämsta fall får jag ett par goda skratt. Och inspiration att fortsätta skriva.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli spännande att följa det här. God jaktlycka!