fredag 24 oktober 2008

Aaaarrrgggh!

Första tanken i mitt tonåriga huvud när jag vaknade i morse var att Brandon /Steve inte hört av sig på eget initiativ sedan i måndags (jag ringde honom i tisdags). Jag skrev ett mail till honom som jag skickade till min Fru, eftersom jag inte vill lägga en massa energi på att undra och jag är för ärlig för mitt eget bästa. Som tur var stoppade hon mig från att skicka det vidare till föremålet för min ömma låga. Så här är läget:

1. Jag undrar hela tiden när han ska höra av sig.
2. Jag stressar som fan när han inte gör det.
3. Två dagar utan kontakt känns som en evighet.

INTE LIKT MIG! Min Fru säger att det tyder på att jag är "typ kär" ihonom. Urtöntigt. Irriterande. Fanfanfan!

1. Vi känner knappt varann.
2. Han ska åka till typ Ulan Bator och typ aldrig komma tillbaka.
3. Så jävla fantastisk är han inte.

Varför gör jag så här??? Jag har inte brytt mig om en enda kotte på hundratals år. Det var skittrist men väldigt praktiskt. Skjut mig!

4 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Förkla detta då: En rätt halvful tjej flirtar på gymmet igår, ja blev attraherad. Nyss kom en kompis ti en patient å ringer på där ja sitter å hon frågar efter mitt nummer vikket ja ger henne, egentligen va hon inte snygg men vi hade flirtat på en buss i typ Juni, hennes kompis blev min patient för 2 veckor sedan så jävla röritt å egentligen e hon inte snygg men ja blev kåt, jävla skit asså. Hon e inte tillräcklitt snygg för att ja ska hålla om henne på stan men ja blir sanslöst kåt på henne, fan helt snurri nu, 9 dar sen sex kan va de ?. ursäkta att ja skriver av mej på din sida, du får radera de om du vill, min sida e e inte redo ännu för detta.

humanobserver sa...

Sometimes It happens.......

VågaVaraVillebråd sa...

Ambivalens: jag kan inte säga annat än att jag lider med dig. Jag förstår att du inte kan gå på stan med en halvful tjej. Men kan du inte bara låsa in dig i en lägenhet med henne och bara vara alldeles snurrig och fan bara njuta av det?!

Ovanliga vantar sa...

Jo, ja tänkte låsa in mej i hennes mammas hus en da, kan ju inte låta bli asså.