torsdag 16 oktober 2008

Raggbulimikern söker efter sockerkick

Inget hångel på dejt två heller. IT-konsulten är smart, intressant att prata med, klok, öppen, ser bra ut - rubbet. Men inga komplimanger, och knappt något flört. Då blir jag genast oengagerad, känner jag. Tänker att "äsch, det är nog inget där", och vill genast gå vidare. Ingen kick, ingen lust att fortsätta. Jag har verkligen inget tålamod. Vi tog en romantisk promenad i höstkvällen och det doftade av löv och nyklippt gräs och jord, natten var sammetslen och duggregnet inbjöd perfekt till att bli omhållen. Men icke. Han hade alla möjligheter att gå nära på den smala trottoaren. Men icke. Inte blev jag kysst i bilen heller. Jag skiter nog i det där. Jag är en sucker for romance. Och jag vill ha det nu!

I konkurrens med Brandon/Steves fina, underfundiga och flörtiga sms står sig IT-konsulten slätt. Han får mig att känna mig snygg, smart och sexig. Det är det jag vill!

1 kommentar:

Ovanliga vantar sa...

Liadan e ja, måste få respons anrs lägger ja ner. Ge mej nått liksom, en hint om att sex kommer en da...Sen när dem kommer månader efter då har ja redan tappt intresset. De e ju nu ja glöder