fredag 10 oktober 2008

Hur angelägen är för angelägen?

Ny Spraydate på gång. Med Stalkervarning. Sympatiskt meddelande i inboxen väckte mitt intresse. Önskan om mobilnummer bemöttes med min specialskapade msn-för-spraydate-adress. Sjukt trevligt chattande. Han fick mobilnumret. Ringde. Vi pratade i en halvtimme. Vi la på. Han ringde igen. Vi la på. En och en halv timme senare ringde han igen. Vi pratade och la sen på. Mess med önskan om mer samtal på kvällen. När jag inte svarade ringde han. Jag tänkte Lägg av! och svarade inte. Han messade och sa att om jag hade ringt så hade han inte svarat för att han pratade med sin mamma i telefon. Jag svarade inte. Han ringde igen. Men trots den något udda intensiteten, med svenska mått mätt iallafall, så pratade vi till klockan 01 för han var så jävla trevlig.

Hade fått sms med Godmorgon solstråle klockan 08.38. Han ringde klockan 10. Och klockan 12. Man blir helt jävla matt och ganska förvirrad och får lite snigelkänning. Men sen är han så himla trevlig så jag gick med på en lunchdejt. Vet inte hur bra eller dåligt det var ännu. Fortsättning följer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

huu... jag blir rädd när jag läser det där... studerar just nu "Hemligheten" som alla andra singlar i detta land antar jag... haha... och det känns som han är värsta tänkbara otrygg-ambivalenta killen!! För mig som själv är otrygg-undvikande skulle få fullständig panik om jag råkade ut för honom... Vad duktig jag är som analyserar efter modeller nu... ska bara läsa ut boken också, så kanske jag vet hur man går runt det där och inte får panik!! :-D

Ovanliga vantar sa...

Creepy, haft stalkers efter mej, din tur e att han inte kan skicka sms å säga att han e gravid sen för att jävlas me dej när du dumpat honom.