måndag 20 oktober 2008

Bara sex och kärlek räknas

Så fantastiskt bra sex jag har haft på sistone. Det är en välsignelse. Jag är tacksam. För att jag är så grym på att ragga; jag vet inte vem jag annars ska tacka.

Jag blev mött på Centralstationen, när jag helt slutkörd efter en natt på moonshine och norrländskt studentliv anlände civilisationen igen. Han är verkligen en pojkvasker om man ser till looken, Brandon/Steve. Och till kroppspråket. Men han är utan tvekan en hel karl i sängen. Herregud. Om och om och om igen. Till slut var jag i upplösningstillstånd av lycka. Och då är jag ändå bortskämd. Han verkade väldigt nöjd också. Så fin och kärleksfull och hålla handen att man blir helt förvirrad. Jag är ovan, känner jag.

Naturligtvis ska han åka till världens ände vid årskiftet och kommer typ aldrig tillbaka igen. Så var det med det, liksom. Så vänja mig, hinner jag väl inte göra den här gången heller.

4 kommentarer:

humanobserver sa...

After translating this story I can say that this post is a little bit of provocative....

VågaVaraVillebråd sa...

Oh, I had no idea!

Ovanliga vantar sa...

provokativ ? typ som som en slutkläm i bakverket, ta en kopp provokation för att få ti den där speciella smaken

Maggie Westrum sa...

halla? Nar kommer nasta inlagg? Vantar med spanning