måndag 13 oktober 2008

Mycket män blir det

Beverly Hills-tema på inflyttningsfest är kanske det mest genialiska som någonsin gjorts. Till och med hemgjord peach pie serverades. Jag var naturligtvis Valerie Malone, från den sena perioden när hon är nattklubbsägare på Peach Pit After Dark, i slinkigt svart fodral, höga klackar, uppborstad frisyr med sidbena, och stay-ups med röda sidenrosetter i resåren. Och självklart fick jag ligga. Visserligen med Brandon (mitt alter egos kusin, för de som inte är helt insatta). Men det kändes helt rätt att snälla snyggokillen med mintgrön skjorta knäppt upp i halsen och kavaj med axelvaddar skulle gå hem med kvällens slampigaste vamp. Och jag blev mycket väl omhändertagen.

För övrigt var stalkern definitivt en stalker. Lunchdejten var trevlig men han är ABSOLUT inte min typ (jag erkänner: jag har aldrig tänt på typen Servitör-på-Indisk-restaurang). Trots från min sida ganska tydliga signaler (jag backade när han försökte klappa mig på armen) kom första messet tio minuter efter att vi skiljts åt, tätt följt av både telefonsamtal och ytterligare mess i vilket han krävde olika svar. Inte bra. Jag blev tvungen att köpa nya skor för att kanalisera stressen. Och skicka ett ring-mig-aldrig-mer mess på kvällen.

Däremot en väldigt trevlig dejt igår kväll. Hoppas på fortsättning...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Här händer det grejer!! Mera mera ;-)

Anonym sa...

1. Kul att du uppskattade festen med allt dess innehåll, jag uppskattade dig! Mer temafester.
2. Du låg med Steve, inte Brandon. Vet inte hur du känner inför detta faktum.
3. Hoppas också på fortsättning..!? Otra victima de spray?
4. KYSS
5. Förmiddagslur. Det tar på krafterna att vara Andrea/Kelly, driva Peach Pit och vara last man standing för att sen äta för mycket söndagsbrunch, spendera hela måndagen på utbildningsmöte i sthlm och åka raka spåret hem till ett natt-arbetspass.
6. Trots viss olycklig kärlek är livet vackert. Dig älskar jag lyckligt.